1/3 pole mingi aeg

Isegi, et olen teinud, õppinud, kogenud ja näinud tohutult palju on siiski nii imelik mõelda, et olen siin riigis juba üle saja päeva olnud. 

Siin postituses viin teid kõiki jälle kurssi oma kõige põnevamate tegevustega.

Vahepeal oli sügisvaheaeg aga kui aus olla, siis ma ei teinud mitte midagi. Miski mille vaheaja jooksul kirjutasin kirjeldab seda suurepäraselt:
“Praegu on vaheaja viimane reede – olen iga päev maganud vähemalt 11h, joonud teed, kuulanud muusikat, lugenud ja vaadanud rohkem filme/sarju kui oleks tervislik aga see on olnud SUPER.”

Siiski mõned pildid teile:

Ma ei mäleta kas olen seda blogis kajastanud aga ma osalen kahes muusikalis, mis on väga-väga lahe! Muusikal “Route 66” toimub koolis ja mu hostõde on selle direktor ehk mul on väga uhke tunne seal olla aga sellel pole veel korralikke proove alanud ehk tean väga vähe. Teine muusikal kus osalen on “Hairspray” ja see toimub koolist väljas umbes noortemaja laadses kohas aga seal on väga palju inimesi mu koolist ka, sest see asub täpselt mu kooli kõrval ehk hea lihtne käia. Mina olen selles muusikalis tantsija ja oh kuidas ma igatsesin tantsimist ja kõiki proove jne. Olen ikka veel 100% kindel, et muusikalis osalemine oli väga õige otsus.

26.10 Läksime jälle Kopenhaagenisse aga seekord taanikeele klassiga. Pidin maksma kogu reisi eest ainult 100kr (Tivoli grupipilet), mis oli mulle kui vaesele vahetusõpilasele  taevane kingitus.
Kohale jõudes vaatasime esimese asjana Väikese Merineitsi kuju. Liikusime edasi kuninganna ja teiste majadeni. Seal vaatasime valvurite vahetust. Pärast seda pidime parlamendihoone juurde minema aga kuna mõned läksid eemale ja mdea, mis kammajaa seal oli, siis lubas õpetaja meil oma teed minna ja nii me suundusimegi adventurile – mina, Dagne, Pauline ja Serena. Esimesena läksime turistipoodi, kust võtsime Kopenhaageni kaardi. Siis vaatasime Nyhavnil ringi ja läksime suvalise tänava kaudu mingisse söögikohta kuhu Dagne tahtis minna. Pärast söömist läksime katedraali ja seejärel suundusime Nyhavnile jälle, kus Pauline ja Serena võtsid endale churrod (YUM) ning, siis läksime parlamendihoonet vaatama ja, siis tivolisse!!! Tivoli oli vapustav. Ma pole ammu midagi sellist näinud ja terve aja seal olles oli mul suu kõrvuni. Nii vägevad atraktsioonid, palju esimesi kordi ja oh kui maagiline atmosfäär. Pärast sai bussis tagasisõites ka palju nalja ja koju jõudes olin täiesti wrecked.


28.10 oli väga tore päev ja jälle Kopenhaagenis. Hommikul hakkasime jälle Kopenhaageni suunas sõitma. Kohale jõudes parkisime auto ja läksime “The Cats” muusikali vaatama Royal Arenale. Show oli vapustav! Külmavärinad ja pisar tuli isegi silma “Memories” laulu võimsa osa ajal. Pärast showd läksime suurde kaubanduskeskusesse Dalle Vallesse sööma. Nii megahygge õhtu oli! Koju jõudes nii kui pea patja puudutas jäin magama.

IMG_6307

29.10 oli mu üks lemmikpäevi. Ärkasin endale imestuseks kell 8.00 aga pärast tuli välja, et kella keerati ehk tegelikult polnud nii vara. Sõin hommikust ja tegin hispa kodutöö. Siis tuli hostemal idee minna ühe järve ümber jalutama ja võtta koerad ka. Mõeldud tehtud läksime mina, hostema, hostõed ja hostõe poisssõber. Imeilus ja mõnus jalutuskäik oli! Pärast seda kodus sõime veidi ja, siis võtsime rattad ja läksime hostemaga meie lähedal asuva kiriku juurde kõrvitsaid lõikama. See oli mu esimene kord elus ja see oli NII ÄGE! Olin jälle nii vaimustuses ja täis õnnetunnet. Saime seal ka kakaod ja küpsiseid ning üks küpsis oli väga piparkoogi maitsega, mis tekitas ka nii hea sellise eel-jõulutunde! Siis oli kirikus kõnemoodi asi ja väike kontsert ning, siis läksime koju kõrvits pakiraamil. Koju jõudes võtsime auto ja läksime kohaliku kommuunimajja sööma kõrvitsasuppi! See oli nii maagiliselt tore õhtu, et aina korrutasin kui tore kõik on (see on mul vist kombeks juba).


03-05.11 toimus YFU keskaasta seminar kus viisime läbi grupisessioone, töötubasid jne. Saime palju head sööki ka, sest YFU. Vägaaa tore oli oma YFU pere näha jälle ja kõigiga rääkida ja muljetada üle kolme kuu!


Eile sain oma kontaktisiku Siriga jälle kokku ja veetsime toredad 3h rääkides kõigest, mis vahepeal on toimunud ja muidugi..sõime. Ta on endiselt vapustav.


Ja ma tahan lihtsalt rõhutada jällegi seda kui TÄNULIK ma olen oma hostpere, klassi, kontaktisiku ja kõikide imeliste vahetusõpilaste eest, sest tänu neile on mul siin olnud kõige paremad 104 päeva. Ja loomulikult tänan oma toeatajaid ja lähedasi selle eest, et ma saan siin olla ja kõike seda kogeda…pole võimalik isegi sõnadesse panna. Tänan teid jälle, sest tõesti, ilma teieta see poleks võimalik.

AITÄH!

Lisa kommentaar