Kiired ajad

Terekest jälle!

Möödunud on jälle mõni kuu viimasest postitusest ja ma tõesti ei oska miskit väga huvitavat teile kirjutada kui ainult nendest kõige põnevamatest asjadest, mis teinud olen.
Ehk siit tulevad pildid ja väheke juttu.

  • Proovid koolis/koolinäidend Route 66
    Nagu eelmises postituses ka rääkisin, siis osalesin koolimuusikalis “Route 66”. Minu tegelane oli Betjent ehk politseinik, kellel õnneks väga palju lauseid öelda polnud ja oma osa mängisin pool inglise ja pool taani keeles, sest taani keele hääldus pole mul senini kõikide sõnadega perfektne ja aega polnud meil ka palju. Aga kokkuvõttes sain sõpradeks veel teiste koolikaaslastega ja proovide käigus sai meil palju nalja ning algul väga suure väljakutsena tundunud ülesanne oli lõppudelõpuks jällegi üks parimaid otsuseid, sest sain teha teatrit ja seda Taanis, gümnaasiumis! Vau.
  • Aarhus
    Kuna pikalt olen juba mõelnud ka hiljem tulla siia imelisse riiki õppima, siis käisin ja vaatasin üle minu unistuste ülikooli Aarhusi Ülikooli ehk avatud uste päeval. Väga äge oli ka see, et minu üks parim sõbranna Lily on samuti mõelnud selle sama ülikooli peale ja nii otsustas Taani tulla ning käisime seda koos uudistamas. Ülikooli kohta nii palju, et mulle isiklikult campus nii väga ei meeldinud ning enda kurvastuseks sain teada, et see mida õppida seal tahaksin on ainult taani keeles ning see oleks topelttöö aga noh eks näis, mis eluke toob 😉 Avatud uste päev iseenesest oli täitsa hästi korraldatud ning esimene ülikooli kogemus käes. Pärast oli meil Lilyga palju aega rongile ning uudistasime Aarhusi linna peal ning sõime head paremat ja viisime üksteist oma eludega kurssi, sest näinud pole ju pool aastat!!
    Emotsionaalse poole pealt see päev mind negatiivselt ei mõjutanud. Ainult natukene imelik oli järsku oma “vana elu” rongi peal kohata. Aga muidu sujus kõik väga toredalt.
  • Blåvand
    Vahepeal on möödunud ka vinterferie ehk talvevaheaeg. Terve vaheaja veetsin mina oma perega Jyllandi saarel, kohas nimega Blåvand, mis on tuntud oma ranna, looduse ja paljude punkrite poolest. Selline aja mahavõtmine ja lihtsalt ühes kohas püsimine ja rahulikult olemine oli küll väga vajalik ning me kõik võtsime sellest 100%.
  • proovid ja Hairspray
    Oh, minu kõige parem otsus oli minna koos oma õdedega teatrigruppi ja esineda muusikaliga Hairspray, kus olin Candyfloss tantsija. 5 kuud valmistumist ja lugematuid tunde proove said oma punkti 1-3. märts, meie etendustel. Pole sõnugi, mis kirjeldaksid kui äge ja võimas see kõik oli. Meil oli live-muusika orkestriga, väga suur saal ning väga professionaalne tiim selle kõige taga. Ja kõik inimesed teatris…nii talendikad, täis elu ja kirge teatri vastu. Ma olen nii õnnelik, et otsustasin sellest osa võtta.
  • Spot On festival
    Tahtsin sellest eraldi rääkida, sest ma pole ammu midagi sellist endale teadvustanud. Päev enne eelmist reedet rääkisid mu kaks head sõbrannat klassist, et klassivenna bänd esineb sellisel festivalil nagu Spot On festival, mis minu arusaama järgi oli festival sellistele up-coming bändidele ehk väikestele bändidele. Toimus kahel päeval ja osade klassikaaslastega läksime reede ning laupäev meie omadele kaasaelama. Inimesi oli seal vähe aga õhkkond ja atmosfäär oli hygge ja mind tegi nii rõõmsaks näha väikeseid bände, kes teevad oma muusikat südamega ja panevad kogu oma hinge esinemisse, pole ammu midagi nii ilusat kogenud.

Nüüd lihtsalt palju pilte segamini Teile! Piltidel on juures kirjeldused 😉

Olge mõnusad ja varsti jälle!

Teie Anette

Lisa kommentaar