Livet er skønt smukt

2 kuud ja nii palju on juhtunud, et kõigest polegi võimalik kirjutada.

Aga pärast viimast kirjutamist on toimunud järgnevad:

Paadireis osade YFU vahetusõpilastega Aarhusi sadamast Tunøle ja Ebeltoftile (2 ööd).

Me põhimõtteliselt veetsime need 2 ööd paadil magades, süüa tehes ja väga palju hyggedes (kui just keegi samal ajal merehaige polnud). See oli väga tore nädalavahetus ja kindlasti ühendas meid kõiki, kes me seal olime, veelgi rohkem.

Siis ühinesin teatriga, kus teeme sel aastal muusikali Hairspray ja oh issand kui väga ma teatrit ikka armastan. See toimub igal esmaspäeval ja kestab 3h aga aeg läheb palju kiiremini. Ning iga esmaspäev peab keegi ka kooki tooma, mis on ülisuper. Praegu teeme “soojendust” ehk elame teatrisse rohkem sisse ja 1 tund õppisime juba muusikali tantsu ka. Ning osalesin isegi lühinäidendis, kus ütlesin 4 lauset (vauu).

Siis oleme ka palju teiste vahetusõpilastega aega veetnud, kes elavad Fynil ja käivad taanikeele kursustel koos minuga. Kõik on nii toredad (endiselt)! Enamasti veedame aega pargis niisama hyggedes (sest mida muud ikka teha).

Reedel toimus koolis koolipidu. Koolipeod on siin reaalsed KOOLIpeod, sest need toimuvad koolis sees, õpetajad on õpilastega koos ja juuakse. Väga huvitav, et koolis on sees baar (kus üle 5% alkoholi ei müüda ehk lahjemat ainult) ja osad õpetajad on oma jookidega seal ja kõik ajavad kõigiga juttu. Mul oli seal väga lõbus, sest suhtlesin väga paljude inimestega ja sain palju uusi tutvusi.

Olen ka paljudel sleepoveritel käinud ja inimestega ikka aina rohkem bondinud (juhuu). Ning juba väga palju oleme ka kõigiga vaheajaks plaane teinud, mis on juba kahe nädala pärast!

Ainus raskus siin olles on raha, sest seda läheb karmilt ja kui sul on ühes kuus plaanitud kasvõi üks väiksem reis kuhugi mujale väljaspool oma saart (Fyni), siis võin juba oletada, et nüüd see nädalavahetus kui Kopenhaagenisse lähen olen broke ülejäänud kuu. Aga see on ka väga hea rahasäästmise treening. Ma loodan, et saan rahahoidmise käppa kui tagasi tulen 🙂 (Issi ma tean, et sa oleksid uhke mu üle). Kõik on lihtsalt väga kallis, eriti transport ja ma arvangi, et sinna läheb mu enamus raha järgmine nädal.

Aga praeguseks jälle kõik ja kirjutamiseni!
Olge mõnusad 😉

 

Lisa kommentaar